בין הפטיש לשטן • האיחוד האירופי: "חברות שיתנתקו מאירן – יענשו"

    מוטי סבן No Comments on בין הפטיש לשטן • האיחוד האירופי: "חברות שיתנתקו מאירן – יענשו"

    בניסיון להסביר את ההחלטה, המקוממת: אנחנו מעוניינים להראות לאיראן כי האיחוד רציני בעניין הצלת הסכם הגרעין. בהמשך ההודעה, האיחוד גם קורא לתבוע את ארה"ב אם נפגע ממנה

    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא יאמן: שרי החוץ של 28 מדינות באיחוד האירופי הודיעו הערב (שלישי) כי חברות אירופאיות שיפסיקו לקיים מגעים עם אירן, ייענשו על ידי הארגון. יועצת מיוחדת לאיחוד האירופי הסבירה ל-bcc המהלך נחוץ לאותת לאיראנים שאנחנו רציניים בניסיונות להצלת הסכם הגרעין.

    שרי החוץ של 28 מדינות של האיחוד האירופי הודיעו הערב (שלישי) כי חברות אירופאיות שיפסיקו לקיים עסקים עם איראן, עקב הסנקציות האמריקאיות – ייענשו ידי הארגון.

    כדי להסביר את המהלך המטורף, אמרה היועצת לאיחוד האירופי, כי המהלך נועד להגן על החברות האירופאיות, החוששות מארה"ב. אנחנו מאותתים לאירנים שאנחנו רציניים בהסכם כלפיהם אמרה ל-bbc.

    בהודעת האיחוד נמסר: האיחוד פיתח מנגנון המאפשר לעסקים מאירופה אשר נפגעו מהמהלך של ארה"ב בהטלת הסנקציות- יכולים לתבוע את הממשל האמריקאי. הדבר שמעורר גיחוך בכל מה שאירופה מדברת, נמצא בסייפא של ההודעה: באיחוד עדיין מזהירים, כי חברות שממשיכות לעשות עסקים עם איראן, ממשיכות להימצא בסכנה.

     



    0 תגובות